Zaloguj się

Giganci Programowania IT

ul. Teligi 5/8, Warszawa

Giganci programowania to kursy programowania dla dzieci i młodzieży. Szkoła prowadzi zarówno kursy semestralne i dodatkowe jak i kursy wakacyjne czy kursy w ferie zimowe. Celem szkoły jest wyszkolenie znającego się na informatyce młodego człowieka, który bez żadnych przeszkód będzie mógł funkcjonować w przyszłości na nowoczesnym rynku pracy. Nauka programowania nie tylko rozwija umiejętności cyfrowe, dające lepszy start w przyszłość, ale również stymuluje rozwój logicznego myślenia. Dlatego też misją szkoły jest rozwój tych umiejętności, poszerzanie horyzontów młodych ludzi, dawanie przestrzeni do rozwoju kreatywności, jak również bezustanne wsparcie w kreowaniu własnej przyszłości.

Kursy

Oferta

Kursy semestralne

  • Podstawy tworzenia gier

    Podstawy tworzenia gier realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier.

    Szczegóły

  • Przygody z programowaniem

    Przygody z programowaniem to kontynuacja kursu "Podstawy tworzenia gier". W trakcie kursu uczniowie zgłębią swą wiedzą w zakresie tworzenia gier 3D na platformie kodu oraz użycia kontrolera Makey Makey oraz zostaną zapoznani z nowymi środowiskami - językiem Baltie i programem Minecraft Education Edition, w którym tworzyć będą własne programy uruchamiane w platformie Minecraft.

    Szczegóły

  • Programy i gry komputerowe

    Programowanie odbywa się w języku Scratch w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę. Część zajęć przeznaczona jest na programowanie aplikacji na platformę Android w środowisku App Inventor.

    Szczegóły

  • Python w Minecrafcie

    Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Programy i gry komputerowe”. Kurs składa się z jednego semestru. Realizowany jest w języku Python. Uczniowie poznają ten profesjonalny język poprzez tworzenie nowych elementów w świecie gry Minecraft.

    Szczegóły

  • Strony internetowe

    Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Python w Minecrafcie”. Kurs ten obejmuje podstawy tworzenia stron internetowych. Zajęcia zawierają przyjazne wprowadzenie w świat języka znaczników HTML oraz sposobu stylizowania wyglądu stron przy pomocy stylów CSS.

    Szczegóły

  • Wstęp do programowania i hackingu

    Kurs obejmujący 2 semestry, stanowi wstęp do „prawdziwego” programowania. Na przykładzie nowoczesnego, opracowanego przez firmę Microsoft języka C#, omawiane są jego podstawowe elementy, takie jak zmienne, stałe, instrukcje warunkowe, pętle, metody, klasy itd.

    Szczegóły

  • Tworzenie gier komputerowych

    Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Wstęp do programowania”. Zajęcia z gier komputerowych prowadzone są w języku C#. Uczestnik poznaje sposoby i metodologię tworzenia gier komputerowych, zarówno dwu- jak i trójwymiarowych.

    Szczegóły

  • Hacking i tworzenie stron internetowych

    Kurs obejmuje 2 semestry. Uczeń poznaje na nim tajniki hackingu, pentestingu oraz bezpiecznego korzystania z dobrodziejstw współczesnej cyfrowej cywilizacji. Zajęcia poświęcone są badaniu, używaniu oraz tworzeniu skryptów i programów hackerskich (keyloggery, trojany, wirusy, exploity).

    Szczegóły

  • Aplikacje mobilne - Android

    Kurs tworzenia aplikacji mobilnych prowadzony jest w języku Java. Uczestnik poznaje sposoby i metodologię tworzenia aplikacji mobilnych na platformę Android.

    Szczegóły

Kursy w ferie

  • Początkujący programista

    Kurs "Początkujący programista" skierowany jest do uczniów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z programowaniem oraz tych którzy pierwsze kroki mają już za sobą. Na kursie uczeń pozna język Java oraz środowiska Android Studio jak również stworzy swoją pierwszą aplikację mobilną na telefon z systemem Android.

    Szczegóły

  • Druk 3D

    Zajęcia wprowadzające w świat projektowania i druku 3D. Uczestnicy dowiedzą się jak działa druk 3D i jak go wykorzystać. W trakcie zajęć uczestnicy będą mogli wydrukować swoje własne projekty i zabrać je ze sobą.

    Szczegóły

  • Grafika

    W trakcie kursu przedstawione zostaną podstawowe zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia nauki komputerowego projektowania graficznego. Na kursie uczeń pozna program Photopea.

    Szczegóły

Lokalizacja

Dodaj recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poziom kursu
Jakość do ceny
Lokalizacja
Prowadzący