Future Centre to szkoła oferująca m.in. szkolenia biznesowe, których celem jest efektywne wprowadzenie dlugoterminowych zmian na poziomie zachowania pracowników oraz wzmocnienia kultury organizacyjnej firmy. Wśród dostępnych rozwiązań okołoszkoleniowych moża wymienić: pre-worki, zadania wdrożeniowe, grupy fokusowe, spotkania kick-off, follow-up etc. Wszystkie szkolenia odbywają się w formule warsztatowej. Dzięki temu osoby biorące udział w szkoleniu mogą przeanalizować i zrozumieć sytuacje, w których powinny zastosować nowozdobyte umijętności. A przede wszystkim wypracować odpowiednie dla ich specyiki pracy, rozwiązania.
Szkolenia przeznaczone dla kadry zarządzającej. Są to kompleksowe działania kształtujące postawy i rozwijające umiejętności w obszarze przywództwa i zarządzania. Menedżerowie są uświadamiani jak budować swój efektywny styl kierowania w oparciu o indywidualne i unikalne talenty.
Skutkiem odpowiedniego rozwoju kompetencji interpersonalnych jest umacnianie poczucia komfortu i radości poprzez tworzenie przestrzeni dla skutecznej współpracy oraz zaangażowania. Szkolenia te pozwolą zadbać o wszystkie sfery życia zawodowego uczestników: intelektualną, fizyczną oraz psychiczną.
W trakcie szkoleń uczestnicy wypracowują rozwiązania, które umożliwiają budowanie zdrowych i długotrwałych relacji z klientami na trzech kluczowych dla CE poziomach, czyli poznawczym (dot. przetwarzania informacji), behawioralnym (dot. zachowań) i emocjonalnym.
Szkolenia pokazują jak zapewnić sprawne działanie systemów HR w rzeczywistości, w której trudno zdobyć lojalność pracownika, firmy dążą do coraz większej „zwinności” (agility), a kluczem do sukcesu jest zarządzanie różnorodnością.
Uczestnicy szkoleń poznają kontekst zachodzących w danym obszarze zmian, a także trendy i rynkowe „best practice”. Pracownicy wraz z trenerem ćwiczą umiejętności i tworzą rozwiązania gotowe do zastosowania w ich organizacjach.
Coaching to proces, który umożliwia zmianę niekorzystnych nawyków i wzmacnia efektywność działań klienta. Proces coachingu może być dedykowany zarówno ekspertom, jak i menedżerom. Zajęcia prowadzone są przez certyfikowanych coachów (ICC, ICF).
Kursy ogólne i specjalistyczne (branżowe, stanowiskowe) dowolnej intensywności wybranego języka obcego realizowane w siedzibie klienta. Program stworzony jest oparciu o dogłębną analizę potrzeb organizacji i słuchaczy oraz na podstawie wyników audytu językowego, aby w maksymalnym stopniu dopasować formę i treść zajęć do oczekiwań uczestników.
Kursy Premium są to wysoce wyspecjalizowane zajęcia stworzone dla najbardziej wymagających profesjonalistów, którzy znają już język w stopniu zaawansowanym.
Celem tej formuły jest przygotowanie słuchaczy do realizacji specyficznych dla danego obszaru lub stanowiska wyzwań zawodowych wymagających posługiwania się językiem obcym. Warsztat pozwala na rozwój i ugruntowanie wiedzy gramatyczno-leksykalnej pracowników, dzięki czemu następuje wzrost ich efektywności i pewności siebie w komunikacji biznesowej.
Crash Course to intensywne szkolenie językowe w formie spotkań indywidualnych dostosowanych do konkretnych potrzeb i oczekiwań słuchacza. Szkolenie adresowane jest do osób, które mają ograniczony czas na naukę języka obcego i chcą udoskonalić określone jego aspekty.
Warsztat konwersacyjny i panel dyskusyjny to zajęcia charakteryzujące się krótką, ciekawą i efektywną formułą, w niewielkim stopniu ingerującą w dzień pracy słuchacza. Umożliwiają uczestnikom wzbogacenie słownictwa biznesowego oraz zwiększenie swobody wypowiedzi w konkretnym obszarze tematycznym.
To formuła rozwoju językowego wykorzystująca połączenie tradycyjnych konwersacji oraz e‑learningu pozwalająca na zwiększenie efektywności i komfortu nauki.
Intensywny kurs językowo-kulturowy stworzony specjalnie z myślą o branży retail, która z roku na rok zatrudnia co raz więcej pracowników pochodzenia ukraińskiego, białoruskiego i rosyjskiego.
E.T.G. to więcej niż szkolenie – wspiera jednocześnie kompetencje miękkie, jak i kluczowe umiejętności językowe. W trakcie spotkań uczestnicy otrzymują wsparcie doradcze (w odpowiednio dopasowanej formie) oraz bieżący feedback, który pozwoli im w pełni przygotować się do nadchodzącego wyzwania biznesowego.
Kursy przygotowujące do egzaminów. Realizowane są przygotowania m.in. z: j. angielskiego: TOEIC Listening & Reading, TOEIC Speaking & Writing, TOEFL, EFB, EFC; j. niemieckiego: WiDaF; języka francuskiego: TFI; oraz telc – j. angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, francuski, włoski, portugalski, turecki, arabski, czeski i inne.
Dodaj komentarz